5 תשובות
זה בסדר
לא שברת הכול טוב
הכל טובב במיוחד אם זה בטעות
אויש גם לי זה קרה בצום אחר, הבנתי שאם זה יוצא מהגוף שלנו זה לא נחשב.
מה שבטוח לא שברת, הכל טוב, קורה לכולם
זה לא נקרא שבירה כי זה לא שיעור של מים דבר שני: יש מחלוקת בגמרא איך יום הכיפורים מכפר, דעה אחת אומרת שאפילו אם אני אשן כל היום אצל היום עצמו זה מכפר ויש דעה שניה שאומרת שלא רק היום מכפר אלא גם צריך לעשות תשובה ולהיות בתפילות ובאמת סוברים כמו הדעה השנייה, מה שאת צריכה לדעת זה שאם עשית באמת תשובה ובאמת התחרטת על המעשים הרעים שלך נגד ה' אז העוונות שלך התכפרו, מה שאני ממליץ זה גם לקבל על עצמך קבלה טובה אחת לשנה הזאת, למשל: תקבלי על עצמך שמירת נגיעה \ לשמור שבת עד כמה שאפשר \ להודות לה' כל יום על מה שיש לך לפחות 5 דקות \ להקפיד על צניעות \ לא ללכת למקומות מעורבים של גברים ונשים ביחד כגון ים מעורב, מסיבות מעורבות... \ לאכול רק במקום עם תעודת הכשר, ובעזרת ה' אם תקבלי אחד מהדברים האלו אני בטוח שיהיה לך שנה טובה ומבורכת ושתחתמי בספר החיים והשלום!