12 תשובות
מן הסתם שלאכול ולשתות טיפה. זה פיקוח נפש והבריאות קודמת. ה' מבין.
אם את מרגישה שזה הרבה יותר מדי תפסיקי, הסכנה יותר גדולה המשמעות של הצום
כן אבל את צריכה לאכול בשיעורים אם אני זוכרת נכון
גם אני ככה
תקשיבי אל תתאמצי בכלל תנוחי במיטה הרבה
ומותר לך לשתות 28 מל שזה פחות מרבע כוס במידה ו..
אם זה פיקוח נפש, מותר לך לשבור את הצום
אם אני לא טועה זה נחשב פיקוח נפש וכן מותר לך לאכול, זה כמו שיש אנשים עם תרופות קבועות שאסור להם לפספס אותם אז כן מותר להם לשתות את התרופה עם מים (כמובן תלוי בתרופה)
אנונימית
ה' אמר שאנחנו צריכים לשמור על עצמינו. "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" תקשיבי לעצמך
אם את חולה את יכולה לשתות מעט מים כל חצי שעה הכי טוב שתצומי כמה שאפשר אם את מרגישה שאת עוד שניה מתעלפת את יכולה לשתות טיפה מיים
_princess , פיקוח נפש , בריאות יותר חשוב.

לשאלה שלך - כן את יכולה לאכול אם את עומדת להתעלף
יש שתיה בשיעורים כמות קטנה שמותר למי שזה מסכן אותו הכל גם אל אוכל עדיף לשאול מראש רב ורופא
שואל השאלה:
אני אצום כמה שאני יכולה אבל אני יודעת שזה מה שהולך לקרות כי אני מכירה תצמי טוב מאוד וזה קרה לי יותר מידי
אנונימית
להישאר בבית ופחות להיות בתנועה ולנוח הרבה.