32 תשובות
בהרבה תרבויות פרימיטיביות אנשים מעדיפים שיצאו בנים כי הם יביאו פרנסה לבית או כל מיני כאלה וכו
אנונימית
בעיקר גברים חושבים על זה, הם מפחדים מהקטע שמתישהו מישהו ישכב עם הבת שלהם
או סיבה אחרת הם רוצים שיהיה בכור בדגש על "בכור" כאילו בן כדי "שישמור" על אחיו\תיו הקטנים
או סיבה אחרת הם רוצים שיהיה בכור בדגש על "בכור" כאילו בן כדי "שישמור" על אחיו\תיו הקטנים
זה התחיל מפעם כשבנים היו יותר חזקים והם עזרו לחרוש את השדה ולפרנס, הבן גם שומר את שם המשפחה ולכן הוא ממשיך את השושלת. היום זה סתם נחשב ברכה כי בנים נחשבים ליותר טובים ביהדות
שואל השאלה:
מפחדים שמישהו ישכב עם הבת שלהם מה?
למה שזה יפחיד מישהו? סקס לאישה זה אירוע טראומתי ולא ידעתי?
מפחדים שמישהו ישכב עם הבת שלהם מה?
למה שזה יפחיד מישהו? סקס לאישה זה אירוע טראומתי ולא ידעתי?
אנונימי
יש כאלו שיחטפו התקף לב אם הם ישמעו שהבת שלהם עשתה משהו אבל אם הבן שלהם לא תהיה להם בעיה , כזה עולם דפוק אנחנו חיים בו
אנונימית
שואל השאלה:
זה מפגר לגמרי
סקס זה חלק מהחיים למה כשאישה עושה את זה (בהסכמה!) מדובר במינימום רצח?
זה מפגר לגמרי
סקס זה חלק מהחיים למה כשאישה עושה את זה (בהסכמה!) מדובר במינימום רצח?
אנונימי
^^^קשה למלא אבות לדמיין שמישהו זר "יזיין" את הבת שלו או שהיא תשכב עם המון גברים ויעשו ממנה חפץ וזונה
כי זה "לא צנוע" ודברים בסגנון , אני מסכימה איתך לא צריך לעשות מזה עניין גדול
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה יזיין אישה היא לא בובה שמזיינים, היא חלק מהמין עצמו. זה שהיא נחדרת הופך את זה לרע כל כך מבחינתה?
מה זה יזיין אישה היא לא בובה שמזיינים, היא חלק מהמין עצמו. זה שהיא נחדרת הופך את זה לרע כל כך מבחינתה?
אנונימי
^טוב מה אתה חופר אל תנסה לצאת חכם ונבון בכוח תבין שבזמן שגברים רואים פורנו הם פוחדים ולא רוצים שזה מה שיעשו לבת שלהם לא בהכרח שהיא תהיה כוכבת פורנו אלא פשוט פוחדים ונגעלים שזה מה שהבת שלהם תעבור כאילו ""ידפקו"" את הבת שלהם כי סקס זה לא בהכרח בתוך זוגיות זה גם סטוץ אז אבות מחשיבים את זה כאילו ""דופקים"" את הבת שלהם ו"זורקים" אותה כאילו היא חפץ..
זה למה יש מלא אבות שבהתחלה שמים אלף עיניים על מישהו שהבת שלהם הכירה בגילאי ההתבגרות
נכון שזה לא משהו רע שלמישהי יש "חיי מין" סוערים ושתעשה מה שהיא רוצה אבל תבין שהכוונה של אותם אבות היא נטו כוונה טובה כדי לשמור על הבת שלהם כמו זהב וחלקם חושבים ובטוחים שמה שעובר לבנים בראש בגיל ההתבגרות כשהם רואים מישהי זה לזיין אותה כי יש סיכוי שזה איך שהם היו פעם אז אחרי גילאי ההתבגרות של בתם הם הרבה פחות יתערבו לה בחיים
זה למה יש מלא אבות שבהתחלה שמים אלף עיניים על מישהו שהבת שלהם הכירה בגילאי ההתבגרות
נכון שזה לא משהו רע שלמישהי יש "חיי מין" סוערים ושתעשה מה שהיא רוצה אבל תבין שהכוונה של אותם אבות היא נטו כוונה טובה כדי לשמור על הבת שלהם כמו זהב וחלקם חושבים ובטוחים שמה שעובר לבנים בראש בגיל ההתבגרות כשהם רואים מישהי זה לזיין אותה כי יש סיכוי שזה איך שהם היו פעם אז אחרי גילאי ההתבגרות של בתם הם הרבה פחות יתערבו לה בחיים
שטויות^
אנונימית
^מה שתגידי, מצידי תשאלי עשרות גברים ואבות למה הם פוחדים להביא בנות לעולם.
או אפילו תשאלי בנים בגיל שלך ידידים שלך או משהו אם הם פוחדים להביא בנות לעולם ואם כן למה
חוץ מזה כתבתי עוד סיבות למה חלקם מעדיפים את זה תסתכלי (^^^^^^^^^^)(10)
או אפילו תשאלי בנים בגיל שלך ידידים שלך או משהו אם הם פוחדים להביא בנות לעולם ואם כן למה
חוץ מזה כתבתי עוד סיבות למה חלקם מעדיפים את זה תסתכלי (^^^^^^^^^^)(10)
שואל השאלה:
אבל יש סיבה שזה רק פורנו. לא עושים זה באמת ביחסי מין, וגם אם כן, זה בהסכמה. יש גברים שאוהבים שגם משפילים אותם, אז אפחד להביא בן לעולם?
אבל יש סיבה שזה רק פורנו. לא עושים זה באמת ביחסי מין, וגם אם כן, זה בהסכמה. יש גברים שאוהבים שגם משפילים אותם, אז אפחד להביא בן לעולם?
אנונימי
^אני יודע שפורנו זה לא באמת מה שקורה אבל מה שהם רואים זה מה שנקלט להם במוח וקשה להם לדמיין את הבת שלהם ככה זה הכל מה קשה להבין
ולגבי השאלה שלך אני לא אומר שיש בנות שאוהבות שמשפילים אותן, אלא פשוט שיש גברים שהם בסטוץ יש להם מין זלזול בראש שלהם כלפי האישה ורק רוצה ""לדפוק"" אותה
ולגבי השאלה שלך אני לא אומר שיש בנות שאוהבות שמשפילים אותן, אלא פשוט שיש גברים שהם בסטוץ יש להם מין זלזול בראש שלהם כלפי האישה ורק רוצה ""לדפוק"" אותה
ולגבי שאלתך הראשית זה די פיגור לשאול את זה למה לא שאלת גם "למה נשים יותר רוצות להביא בננות מאשר בנים לעולם?" איזה תשובה יש לך לזה קדימה יש מלא סיבות שלא פחות מטומטמות מהסיבות למה גברים רוצים ילד ולא ילדה
כי בעבר בנים נחשבו למצליחים, ליורשים ולאלו שממשיכים את השושלת ואת שם המשפחה. היום זה כבר לא כך ברוב המקומות.
זה משהו מאוד עתיק אני לא חושבת שזה כבר כזה מקובל היום, היום מי שרוצה בן ולא בת זה באמת מסיבה מינית שהוא לא רוצה לדאוג לבעיות שבת יכולה להביא הביתה (אדם כזה לא חושבת שמגיע לו להיות הורה אבל מי אני שאדבר).
פעם אבל הסיבה הייתה כזו ואני אציג אותה כדוגמה מהתנך-
ניקח לדוגמה את מצריים כשפרעה ציווה להרוג כל ילוד זכר, מדוע הוא רצה להרוג כל ילוד זכר?
1. קל לו יותר להתרבות, מה הכוונה - אישה יכולה להיכנס להריון פעם אחת (לחכות 9 חודשים עד הפעם הבאה), בעוד גבר יכול להכניס להריון יותר מאישה אחת וככה לגרום לעלייה בילודה מהירה יותר.
2. כאשר התינוק הזכר גדל הוא זה שהולך להילחם וגם מגן על התא המשפחתי, זה גם הולך למשפחה אבא אמא ו-אחיות, לאו דווקא לתא משפחתי כשהוא גדול נשוי עם ילדים, יש ציפייה מהגברים לדאוג למשפחה (נגיד לאחר שהאבא מת הוא לוקח את מקומו וזה שלוקח את תפקיד האבא בלפרנס ולהגן על המשפחה) גם כשהאבא בחיים, עדיין הוא זה שיעזור במשימות הפיזיות של הבית (בעוד הבנות יבשלו וינקו) הוא יהיה זה שיבנה, שיגן, שיעבוד..
שוב זה משהו מאודד עתיק, בגלל זה אני חושבת שהסיבה הראשונה היא מה שיותר רלוונטית לתקופה אבל פעם זו הייתה הסיבה ויש מקומות שזה עדיין הסיבה, כי האורח חיים עדיין מבקש את זה מהגברים של המשפחה (אפריקה לדוגמה).
פעם אבל הסיבה הייתה כזו ואני אציג אותה כדוגמה מהתנך-
ניקח לדוגמה את מצריים כשפרעה ציווה להרוג כל ילוד זכר, מדוע הוא רצה להרוג כל ילוד זכר?
1. קל לו יותר להתרבות, מה הכוונה - אישה יכולה להיכנס להריון פעם אחת (לחכות 9 חודשים עד הפעם הבאה), בעוד גבר יכול להכניס להריון יותר מאישה אחת וככה לגרום לעלייה בילודה מהירה יותר.
2. כאשר התינוק הזכר גדל הוא זה שהולך להילחם וגם מגן על התא המשפחתי, זה גם הולך למשפחה אבא אמא ו-אחיות, לאו דווקא לתא משפחתי כשהוא גדול נשוי עם ילדים, יש ציפייה מהגברים לדאוג למשפחה (נגיד לאחר שהאבא מת הוא לוקח את מקומו וזה שלוקח את תפקיד האבא בלפרנס ולהגן על המשפחה) גם כשהאבא בחיים, עדיין הוא זה שיעזור במשימות הפיזיות של הבית (בעוד הבנות יבשלו וינקו) הוא יהיה זה שיבנה, שיגן, שיעבוד..
שוב זה משהו מאודד עתיק, בגלל זה אני חושבת שהסיבה הראשונה היא מה שיותר רלוונטית לתקופה אבל פעם זו הייתה הסיבה ויש מקומות שזה עדיין הסיבה, כי האורח חיים עדיין מבקש את זה מהגברים של המשפחה (אפריקה לדוגמה).
אני מעדיפה בת ובן
אני אישית מעדיפה בנות מאשר בנים
חלום שלי בנות
חלום שלי בנות
מיסוגניה
אנונימי
אני רוצה בן כי אין לי כוח להתמודש עם מחזור של ילדה או נערה וגם בגלל הכמויות כסף שצריך להשקיע בבנות זה יותר מבנים
אנונימי
כי בנות זה הרבה עסק וגם הן קרציות ממש
כי הבנים בכדורגל הבנות בפח הזבל
אנונימי
אני רוצה להביא בת לעולם. הטענה שלך לא בהכרח נכונה.
אני יכולה להגיד לך שדיברתי עם אחותי על זה כשהיא אמרה לי שהיא רוצה שיהיה לה בן.
היא הסבירה לי שהסיבה שלה לזה היא כי היא תצטרך לדאוג לחינוך של הבן שלה שהוא יתנהג בכבוד לבנות ושהוא יהיה בחור טוב, אם תיהיה לה בת היא תצטרך לדאוג מחינוך של בנים אחרים, כי ההורים שלהם אולי לא חינכו אותם לא לפגוע וכל פעם שהבת שלה תצא מהבית היא תפחד שמישהו יפגע בה...
כי לצערי אנחנו חיים עדיין בחברה שלא מאפשרת לבחורות להרגיש בטוחות כשהן מסתובבות בחוץ...
אז באופן כללי היא אמרה לי שמבחינתה דאגה לחינוך של גבר אחד עדיפה על פני לדאוג איך חינכו את הגברים האחרים
היא הסבירה לי שהסיבה שלה לזה היא כי היא תצטרך לדאוג לחינוך של הבן שלה שהוא יתנהג בכבוד לבנות ושהוא יהיה בחור טוב, אם תיהיה לה בת היא תצטרך לדאוג מחינוך של בנים אחרים, כי ההורים שלהם אולי לא חינכו אותם לא לפגוע וכל פעם שהבת שלה תצא מהבית היא תפחד שמישהו יפגע בה...
כי לצערי אנחנו חיים עדיין בחברה שלא מאפשרת לבחורות להרגיש בטוחות כשהן מסתובבות בחוץ...
אז באופן כללי היא אמרה לי שמבחינתה דאגה לחינוך של גבר אחד עדיפה על פני לדאוג איך חינכו את הגברים האחרים
ככה זה היה מלפני הרבה מאוד שנים, היה נחשב שהילד הראשון חייב להיות זכר גם.
כי אישה לא באמת יכלה לרוש מהאבא שלה אחריי מותו את מה שהוא משאיר (אז זה היה שטחים וצון) ודי הייתה נחשבת כרכוש.
כי אישה לא באמת יכלה לרוש מהאבא שלה אחריי מותו את מה שהוא משאיר (אז זה היה שטחים וצון) ודי הייתה נחשבת כרכוש.
כי בנות שמורות לטופ
העולם עדיין לא פייר לנשים וזה עובדה
אנונימית
חח לא יודעת מי זה אנשים אני אישית רוצה רק בנות
לא שמעתי על חילונים שזה מפריע להם...
אולי כי בנים ממשיכים את השם משפחה?
אנונימית
כי הם מפחדים שהבת שלהן תיהיה עם מלא בנים לעומת בן שיצא כאילו גבר , עולם איפשי ביותר
באותו הנושא: