7 תשובות
האמת אני באמת לא יודעת אם אני ארצה ילדים, במידה ואני ארצה אז אני כן ארצה יחסית הרבה,
אבל בנתיים לא רואה סיבה למה לי להביא בעתיד, יש לי הרבה מאד אחיינים לגיל שלי כי אחים שלי גדולים מאד, אז אני רגילה לשמור עליהם ובנתיים ראיתי את זה רק כעול, הם מאד אוהבים אותי וגם אני אותם אבל יש פעמים שאני יכולה להשתגע מילדים והם גורמים לי לעצבים,
פשוט מעדיפה לחיות את החיים שלי ולהנות מהם מאשר להביא ילדים לעולם.
I:
כי אולי הם לא מוכנים עדיין, וזה גם סוג שללוותר על עצמך למען הילדים שלך
ילדים משנים את הגוף שלך ולא לכל אחת יש כוח אחרי לידה להתאמן להוריד במשקל
ילדים צועקים ומפריעים לך לישון
על ילדים את משלמת וקונה להם דברים שהם בכלל לא יצטרכו
אנונימית
החיים, אהבה, הצלחה. אני לא חושבת ששמחה צריכה להגיע מהחלפת טיטולים
לא מבינה למה שצירי לידה וכאב של לידה, ולהקריב איזה 20 שנים מהחיים שלי בהם הדבר היחיד שאוכל להתעסק בו זה הילד שלי, ושלא לדבר על זה שכל בעיה שיש לו הולכת להיות בעיה שלך
יכול להיות שעוד כמה שנים אני ארצה ילד כי בכל זאת, ככה המח עובד אבל אני מקווה שחא כי יש פיצוץ אוכחטסין, והבעיה היא לא שיש יותר מדי אנשים בעולם, אלא שכמות המשאבים על הכוכב לא מספיקה להם
חוץ מזה אם אני ארצה ילד אני אאמץ
אני ממש לא מבינה את זה, למה יש אנשים שמתעצבנים ומתלהמים על קניית בעלי חיים כש"יש המון כלבים שזקוקים לבית" כשיש המון ילדים שזקוקים לבית ובמקום לתת להם בית חם אתה מביא עוד ילד שיצרוך עוד המון משאבים
לא ברצוני לסבול כאבים של לידה ועד הלידה יש הרבה כאבים והגוף שלי ישתנה ולא ברצוני לוותר על עצמי ויש הרבה דברים אחרים שייסבו לי אושר מלגדל ילד ושאם הוא יעשה דברים מטומטמים וייכנס לצרות זה יהפוך להיות גם הצרות שלי
אולי זה ישתנה אבל אין לדעת
בינתיים אני לא מאלה שהחלום שלהם זה להקים משפחה ומבחינתי כרגע אני אוהבת ילדים רק כשהם של אחרים
אנונימית
1)אני לא רוצה לגרום להם לסבול בעולם שהם לא ביקשו להיות בו.
2)זה יהיה אנוכי מידי לתת חיים למישהו בשביל ההנאה שלי, זה אנוכי מידי ואנוכיות זה אחד החטאים הגדולים ביותר בשבילי.
3)אני לא טיפוס שמתאים לילדים ומסוגל לחיות איתם.

על מה המינוסים?שאלו שאלה ועניתי וזאת לגמרי דעתי.