9 תשובות
מהרבה סיבות, בערך אותם סיבות של אהבה כמו בן זוג או בת זוג,
הם רוצים מישהו לדאוג לו, לא משנה מה המחיר.
הם רוצים לאהוב מישהו, ולהרגיש נאהבים. לדעת שהם עשו את שלהם בעולם
והשאירו חותם.
בערך בגלל זה.
הם רוצים מישהו לדאוג לו, לא משנה מה המחיר.
הם רוצים לאהוב מישהו, ולהרגיש נאהבים. לדעת שהם עשו את שלהם בעולם
והשאירו חותם.
בערך בגלל זה.
להמשיך את השושלת
המשך הדור, להקים משפחה, לתת מעצמך למישהו, לממש אהבה בין בני זוג, זה הדבר הכי משמעותי שיש אז למה לא?
תשאלי את ההורים שלך
איזה מרמור... אנשים אוהבים ילדים, לא כולם דיכאוניים שלא אוהבים אף אחד. ילדים זה שמחה בשבילם
הרגשה מדהימה להביא חיים לעולם
ילדים זה ברכה.
רובם של האנשים רוצים ילד לטפל בו.
זה פשוט אהבה...
רובם של האנשים רוצים ילד לטפל בו.
זה פשוט אהבה...
כמוך. לא מבינה את זה.
בתכלס שיהיה לך ילד תבין
בעיקר שמחת חיים
בעיקר שמחת חיים
באותו הנושא: