12 תשובות
לנסות לקחת דברים בצחוק אם צריך או להתעלם פשוט ולא להתרכש מכל דבר שאומרים זה מוציא אותך בצורה ילדותית
והייתי שם פעם
תביני שזה הם ולא את. לא יודעת מה קרה אבל אף אחד לא שווה את זה ואל תתייחסי, הם לא כאלה חשובים בשביל שתקחי את זה ללב
אנונימית
אוף, מצטרפת לשאלה :(
אנונימית
סיימ
פשוט מתקדמים הלאה, הכל תהליך
שואל השאלה:
scorpio infinito
אבל הם לא עשו את זה בכוונה להצחיק
אנונימית
סגלל זב גם הוספתי האמת שפשוט לא צריך להתרגש מזה ולהתעלם
שואל השאלה:
ואני לא מראה שאני לוקחת ללב, אבל זה פוגע בי כל-כך חזק ומביא אותי למקומות הכי גרועים בחיים שלי
אנונימית
להבין שמה שהם אומרים משקף אותם ולא באמת אותך ואני אסביר:

- בן אדם שיורד על מישהו אחר זה בן אדם חסר ביטחון שלא מרגיש טוב עם עצמו, אין סיבה לבנאדם שמרגיש טוב עם עצמו ושיש לו ביטחון באמת בנאדם שבטוח בעצמו לרדת על מישהו אחר, להפך הוא יחפש להרים, מי שיורד עלייך הבעיה אצלו, וגם הם לא מושלמים בעצמם והם מודעים לזה טוב מאוד בגלל זה הם מחפשים "פגמים" באחרים, אף אחד לא מושלם אז לא צריך כלכך לקחת ללב חח.

- את יודעת מי את, הם לא היו בנעליים שלך הם לא יכולים לשפוט ולהבין בך כל דבר, קודם שיחיו בדיוק כמוך אחרכך שישפטו, ושוב גם הם לא מושלמים.

- הם עוד יותר מרגישים לא טוב עם עצמם מבפנים מאשר שאת כי את לא יורדת על אנשים אחרים ככה (אני מניחה) לא צריך לשנוא או לשמור טינה כלפיהם בטח לא לפני כיפור הם לא חושבים נכון כשהם עושים את זה, זה פחות מגיע מרוע ויותר מחוסר חשיבה וביטחון עצמי נמוך, זה פשוט לרחם עליהם חח לפחות לך יש קצת יותר ביטחון ואת יודעת את זה.

- את עדיין צריכה לשפר קצת את הביטחון שלך, זה לא אומר להיות מושלמת מן הסתם זה אומר לדעת מי את ולהיות יותר בטוחה בעצמך, אנשים תמיד אומרים דברים על חיים של אנשים שהם לא באמת מכירים עד הסוף לא צריך להתייחס אליהם וזה נכון שיש בנו "פגמים" (ולא כל מה שנחשב בחברה פגמים זה באמת פגמים כן? ולרוב אלו דברים שיש אותם גם לעוד כלכך הרבה אנשים ולא דברים שצריך להתבייש בהם בכלל! והרבה אנשים מדברים עליהם חופשי), תמיד תזכרי שבן אדם עם ביטחון לא יחפש לרדת עלייך, זה לא יעניין אותו, אנשים כאלה רק רוצים לעזור והם לרוב מחמיאים, תכלס למה להסתכל רק על הפגם ולחפש אותו באחר? הם גם יכלו להסתכל על הדברים המצויינים שיש בך ואותם לציין, אבל הם מחפשים פגמים זה חוסר ביטחון מטורף, כשמבינים מאיפה זה מגיע זה לא משנה ולא פוגע.

בהצלחה! (:
שואל השאלה:
^ תודה רבה לך, באמת עזרת לי ממש. את נשמעת מדהימה
אנונימית
בכיף❤ ותודה :)