7 תשובות
אני אישית לא יודעת ממש איך להציע לך להתמודד עם זה אבל בעצות שלי זה לנסות לפתח יותר ביטחון , ולהתמקד בעצמך ולא בביקורות \מה שאנשים חושבים
ההבנה שאין אף אדם ש-שווה שתחושי לא נוח בגללו
את יודעת מי את ומה את
ברגע גם שתקבלי את עצמך כמו שאת ועם חולשות שלך את תתחזקי
גם עבודה על העוצמות שבך ישימו אותך קילוטרים ביחס לאחרים ברמת החוזקות שבך
להגיד משפטים כל יום על עצמך שאת מאמינה בהם באמת ובתמים מצוין לך
מקרים בהם תרצי להציב גבולות
ומקרים בהם תחליטי להתעלם
-תנוחת הבטחון:
אגרוף ימין על מותן ימין
אגרוף שמאל על מותן שמאל
כתפיים משוכות מעט לאחור
גב זקוף
ככה למשך 3 דקות כל יום
גם טוב לך להציב מטרות ולהשיג אותם ותנצרי את ההצלחות האלה

בהצלחה יקרה
שואל השאלה:
תודה רבה לך!❤
באהבה,
:)
להבין שיש מלא אנשים בעולם, ואם יש אנשים חארות וממורמרים לא צריך לקחת ללב מה שהם עושים או אומרים
ושהחיים כל כך יפים וחבל לבזבז אותם בעצבים
שואל השאלה:
אני לא רוצה להיות אדישה, אבל גם אם הייתי רוצה איך פתאום נהיים אדישים?
אדישות
אנונימית