8 תשובות
מי שמוציא יותר שמחה יכנס אליו יותר עצב
שואל השאלה:
מה?
מה?
לא משנה
לשים *
פשוט לא להתייחס ולהבין שלא משנה מה אומרים לך/עלייך הכי חשוב מה את חושבת ויודעת על עצמך ומי את באמת וזהו כול השאר לא מעניין
להבין שדעות של אחרים לא באמת אמורות להזיק לך,
שיש אנשים שאומרים דברים מתום לב, וזה אנשים אומרים לך דברים מסויימים, לא מעיד בהכרח שהם נכונים.
אחרי הכל, את יודעת מי את, ומה את מסוגלת, ואיך את מתנהלת.
אלא אם כן אין לך מודעות עצמית וזה טיפה עצוב, אבל אני משערת שיש לך.
בכל אופן, הדרך היחידה לא להיפגע זה לסנן, להמשיך בחיים.
הדעות האלה בכל צורה שהיא, לא יעשו לך כלום.
את בוחרת אם לקחת ללב או לא.
מדברת אחת שמבינה.
:)
שיש אנשים שאומרים דברים מתום לב, וזה אנשים אומרים לך דברים מסויימים, לא מעיד בהכרח שהם נכונים.
אחרי הכל, את יודעת מי את, ומה את מסוגלת, ואיך את מתנהלת.
אלא אם כן אין לך מודעות עצמית וזה טיפה עצוב, אבל אני משערת שיש לך.
בכל אופן, הדרך היחידה לא להיפגע זה לסנן, להמשיך בחיים.
הדעות האלה בכל צורה שהיא, לא יעשו לך כלום.
את בוחרת אם לקחת ללב או לא.
מדברת אחת שמבינה.
:)
לבנות בטחון עצמי
בולין, הפוך...
מי שמוציא יותר עצב מכניס יותר שמחה
מי שמוציא יותר עצב מכניס יותר שמחה
באותו הנושא: