6 תשובות
לא
את החברה הכי טובה שלי הכרתי מפה לא חושבת שזה מוזר
לא אבל אני לא הצלחתי ליצור חברות פה עם אף אחד ואני פה כבר איזה שלוש שנים
אנונימית