4 תשובות
שואל השאלה:
אני בן אבל תודה
דבר ראשון - לנשום!

תנסי להתחבר ליותר אנשים, יותר בנים, יותר בנות. להיפתח, לדבר, לשתף. בסוף את תיצרי חברויות עמוקות.
אבל כן יש לי תשובה אלייך, את יכולה לנסות למצוא נושאים משותפים או אם את שומעת משהו שאנשים מדברים עליו בשיחה אז תעזי להצטרף ולומר שלום ומי את, דוגמה שקרתה לי היא שמישהי פשוט החמיאה לי על החולצה, שזה היה משהו קליל, אפשר לפתוח שיחה ככה והייתי רוצה להיות חברה שלה כי היא הייתה נראית נחמדה. אלה הווייבים שמקבלים מפניות קלילות כאלו.
מצטרפת לשאלה