2 תשובות
כשעליתי לחטיבה הייתי נורא לחוצה על זה אבל פשוט תהיי מי שאת ואת תכירי כבר אנשים (ממליצה לך להתחיל להכיר בקיץ כבר)
שואל השאלה:
תודה