התחברות
הרשמה
אני עולה לחטיבה ואני לא יודעת איך ליצור חברויות עזרה?
26 במרץ 2021, 01:18
כיתה ז'
יצירת קשר
2 תשובות
כשעליתי לחטיבה הייתי נורא לחוצה על זה אבל פשוט תהיי מי שאת ואת תכירי כבר אנשים (ממליצה לך להתחיל להכיר בקיץ כבר)
א
אריזונוש רובינס
שואל השאלה:
תודה
א
אנונימית1234555
באותו הנושא:
אפשר טיפים לחטיבה ? (אני עולה לחטיבה ואני בלחץ)
אני עולה לחטיבה ואני רוצה ליצור רושם ראשוני ממש טוב ולהיות יפה, המשך בפירוט
אני עוד מעט עולה לחטיבה ואני מפחד לא להשתלב שם
אני יודע שאני עומד ליצור כאן מלחמת עולם 3
אני עולה לחטיבה ואני בלחץ מטורף תיכנסו בבקשהה
השנה אני עולה לחטיבה ואני מפחדת להסתבך..
אני עולה לחטיבה ואני לא יודע איך להתנהג ביום הראשון (רושם ראשוני), איך כדאי לי להתנהג?
אני עוד שנה עולה לחטיבה (כיתה ז) ואני חוששת תנו טיפים תודה
אני היחידה שעולה לחטיבה שלא יודעת חילוק?
אני השנה עולה לחטיבה ואני קצת בלחץ אז טיפים?
אני עולה לחטיבה השנה ואני ממש מפחדת יש עצות?