8 תשובות
יאללה אפשר לחשוב, אל תשימי על אפאחדד. בהצלחה
שואל השאלה:
לא אחותי אמי חייבת לא מצחיק אני באה קוף לעבודה
אנונימית
זה לוקח 5 דקות
שואל השאלה:
כן אבל אני תמיד ממהרת אוף איך את מצליחה
באיזה שעה את קמה לעבודה נגיד ומתי יוצאת
אנונימית
את הכי יפה שנוח לך באמתת
המשפט הזה כאילו ציני אבל אני באמת מתכוונת לזה
אני אישית לא מתאפרת כי אין לי כןח לזה אבל אם זה עושה לך לחץ אז קחי בתיק שפתון קונסילר ומסקרה ומה שבאלך ושימי בדרך או משהו
זה אנושי להיות עם שקיות מתחת לעיניים והכל..אבל אם בכל זאת את חושבת שאיפור יתן לך הרגשה טובה יותר אז לילה לפני שימי לך בתיק קטן אודם/סומק/מסקרה וכו.. ותתאפרי שתגיעי או בדרך ((:
אני קמה ב6:50 יוצאת ב7:20 לעבודה