4 תשובות
זה כיף כמו שאמרו פה כאילו לקום בבוקר לשים מוזיקה אנרגיות טובות ולהשקיע בעצמי ולטפח את עצמי ולעשות את עצמי יפה
בכנות אני פשוט נהנת מזה
אני גם שמה מוזיקה ברקע וזה ממש עושה לי את הבוקר
שואל השאלה:
לא שאלתי אם כן או לא...
אנונימי