6 תשובות
שימי מייקאפ , מסקארה לא מומלץ כי זה עושה נשירה בריסים , שפתון ממליצה על לובלו האדום
שואל השאלה:
|._.|^ אשמח שתשלחי לי
|._.|^ אשמח שתשלחי לי
אנונימית
בטח יש פלטות של צבעים עדינים, ניודים וחומים בהירים.
אם באלך אני יכולה להכנס לאתר של סאקארה לתת לך קישורים של דברים שאני הייתי משתמשת כשרק התחלתי
אם באלך אני יכולה להכנס לאתר של סאקארה לתת לך קישורים של דברים שאני הייתי משתמשת כשרק התחלתי
שואל השאלה:
יש צלליות שאפשר להשתמש בהן שהן לא ממש בולטות ובצבעים עדינים ?
יש צלליות שאפשר להשתמש בהן שהן לא ממש בולטות ובצבעים עדינים ?
אנונימית
תתחילי מסאקארה
מייקאפ פודרה קונסילור ברונזר פריימר אודם מסקארה צלליות וכו
ולראות כל הזמן סרטונים איך עושים, מה שמים..
מייקאפ פודרה קונסילור ברונזר פריימר אודם מסקארה צלליות וכו
ולראות כל הזמן סרטונים איך עושים, מה שמים..
סבבה אם באלך בןאי לפרטי
אם לא אני אשלח לך כאן
אם לא אני אשלח לך כאן
באותו הנושא: