14 תשובות
חד משמעית מלך
אני לא אשקר, זה כן העציב אותי
לאדם שרוצח נשמות של נערות מגיע שירצחו אותו.
לא שמעתי. אבל לפי 6 המילים שנתת לגבי האירוע- אף אחד לא אמור לקחת את החוק לידיים נקודה.
מצד אחד זה לא בסדר לרצוח כי הוא היה פדופיל אבל מצד שני מגיע לפדופיל שהוא מתנהג ככה לילדות וזה הכי גרוע שזה ילדות שהן עדיין קטנות ולא חוו הרבה והן לא יודעות איך להתמודד
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אפילו לא עשה את זה להגנה עצמית
הוא תיכנן מראש לבוא אליו ולדקור אותו
אנונימי
שואל השאלה:
^~noy
זה לא החלטה שלך או של בן 16 שחושב שהוא צודק
זה החלטה של שופט בבית משפט
אנונימי
שאלת מה אני חושבת, זה מה שאני חושבת.
לא יודעת מצד אחד הוא היה פדופיל היה צריך לסרס את הבן אלף הזה
אבל מצד שני הוא היה בן אדם בכל זאת והבן 16 הזה לקח את החוק לידיים מה שלא היה צריך לעשות
כל הכבוד לו
מה אתה פדופיל שזה מעצבן אותך או מה
אנונימית
לקטוע לו את הבול...
doing gods job
צעיר ממש שהופתעתי אבל לא יכולה להגיד שאני לא מרוצה
^אתה מעלה פה נושא מעניין
החוק לא מעניש פדופילים אז הבחור עשה את זה לבד
אתית הוא עשה את המעשה הנכון.
אבל עבר על החוק
אנונימי