9 תשובות
כן איך אפשר שלא לשמוע על זה
כן. מצד אחד אני מאמינה שמשהו קרה אם יש כל כך הרבה אנשים, מצד שני קצת קשה להאמין למלא תיאורים שהם יחסית מוגזמים (מישהו אמר שכל הילדים בישיבה ידעו להזהר ממנו) ואני יודעת שאצל החרדים זה מוחבא יותר אבל נשמע שיש מאות נפגעים ואף אחד לא אמר כלום עד עכשיו??
נראה אחרי המשפט שלו
נראה אחרי המשפט שלו
למי שהגיבה מעלי. הוא איים על כל האנשים שהוא הטריד אם הם יגלו משהו.. ואף אחד עדיין לא מגיש תלונה כי כולם מהחברה החרדית ולא נהוג לצאת עם מידע כזה למשטרה ...
כל מי שהתלונן עד עכשיו התלונן בדרך אנונימית
עדיין, ראיתי אנשים שאמרו שכל הקהילה ידעה שיש בו משהו, שהוא הלך לאמא ואבא וילד והטריד את כולם יחס, שהוא רצה לשלם למישהי לשכב עם חיה (?)
אני יודעת שאצלם זה יותר נחבא אבל עדיין, כל כך הרבה?
אני יודעת שאצלם זה יותר נחבא אבל עדיין, כל כך הרבה?
שואל השאלה:
אני דווקא מאמינה שהוא אשם
למה שישעה את עצמו מראשות זקא וויוותר על פרס ישראל סתם ככה אחרי שכל החרא פתאום צף? אני לא יודעת איזה אינטרס יש לאנשים במיוחד חרדים לשקר שהטרידו אותם ולהרוס לבן אדם (שנחשב עד עכשיו לאחלה בן אדם) את החיים
אני דווקא מאמינה שהוא אשם
למה שישעה את עצמו מראשות זקא וויוותר על פרס ישראל סתם ככה אחרי שכל החרא פתאום צף? אני לא יודעת איזה אינטרס יש לאנשים במיוחד חרדים לשקר שהטרידו אותם ולהרוס לבן אדם (שנחשב עד עכשיו לאחלה בן אדם) את החיים
אנונימית
מה ברור שהוא אשם מה השאלה
ברור שהוא אשם, השאלה היא אם בקנה המידה שסיפרו
אני לא חושבת שזה באמת קרה..
זה נשמע לי מופרח מידי
זה נשמע לי מופרח מידי
באותו הנושא: