21 תשובות
מי זה סיגול
מה? סיגול פדופיל מה?
וודפאק
וודפאק
כן ראיתי גם זה דווקא היה לי הגיוני הוא תמיד היה מטריד כזה
שואל השאלה:
יוטיובר ממש טוב
כןכן הוא פדופיל אוף כן גם אני הייתי בשוק מוחלט כאילו לא מסתדר זה לא הגיוני
גם לא הבנתי מה בדיןק הוא עשה אבל הוא הכניס את אקספינר אהבת חיי לדיכאון וגרם למיטל לבכות והיו עוד דברים שרונן פשוט לא אמר כי הוא אמר שזה יהיה ממש לעשות לו רצח אופי
יוטיובר ממש טוב
כןכן הוא פדופיל אוף כן גם אני הייתי בשוק מוחלט כאילו לא מסתדר זה לא הגיוני
גם לא הבנתי מה בדיןק הוא עשה אבל הוא הכניס את אקספינר אהבת חיי לדיכאון וגרם למיטל לבכות והיו עוד דברים שרונן פשוט לא אמר כי הוא אמר שזה יהיה ממש לעשות לו רצח אופי
אנונימית
דיי אבל אבל מה זה כזה לא הגיוני
שואל השאלה:
לאא הוא לא תמיד מטריד הוא די ממש מצחיק וחתיך רצח
זה מעציב :,)
לאא הוא לא תמיד מטריד הוא די ממש מצחיק וחתיך רצח
זה מעציב :,)
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת זה פשוט ממש לא הגיוני :,)))
אני יודעת זה פשוט ממש לא הגיוני :,)))
אנונימית
אותי הוא אף פעם לא הצחיק אבל הוא עשה תוכן לילדים קטנים אז אולי בגלל זה מקווה שיכניסו אותו לכלא ומהר
חחח לא סיגול לא חתיך
פדיקסול זה חתיך והמצחיק
וואי אם גם פדיקסול פדופיל אני מתאבדת
פדיקסול זה חתיך והמצחיק
וואי אם גם פדיקסול פדופיל אני מתאבדת
שואל השאלה:
לא איזה פדיקסול אין שום סיכוי
כן גם הוא חתיך אחושרמוטה
יש לי יותר מדיי קראשים על יוטיוברים זה מוגזם
ממש ממש
לא איזה פדיקסול אין שום סיכוי
כן גם הוא חתיך אחושרמוטה
יש לי יותר מדיי קראשים על יוטיוברים זה מוגזם
ממש ממש
אנונימית
שואל השאלה:
אין שום סיכוי שהוא פדופיל אם כן אני אאבד את התקווה באנושות ואבודד את עצמי לעד
הכי יהיה מצחיק ועצוב בו זמנית אם רונן ייחשף כפדופיל
אותו אחד שחשף את כל הפדופילים ביוטיוב ישראל עד עתה
אין שום סיכוי שהוא פדופיל אם כן אני אאבד את התקווה באנושות ואבודד את עצמי לעד
הכי יהיה מצחיק ועצוב בו זמנית אם רונן ייחשף כפדופיל
אותו אחד שחשף את כל הפדופילים ביוטיוב ישראל עד עתה
אנונימית
חחחח מתה
וואי הייתי בהלם גם כשגיליתי שפדיקסול ערבי
וואי הייתי בהלם גם כשגיליתי שפדיקסול ערבי
לרונן יש חברה כבר שנה
אנונימי
שואל השאלה:
כןן הוא מה זה לא נראה
בסדר שיהיה
בסופו של דבר רק הוסיף לו שורה לדיס
אה ורק אני חושבת שהלוקים של הסטלן בדיס חמודים עליו רצח?? :/ ❤❤
כןן הוא מה זה לא נראה
בסדר שיהיה
בסופו של דבר רק הוסיף לו שורה לדיס
אה ורק אני חושבת שהלוקים של הסטלן בדיס חמודים עליו רצח?? :/ ❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני יודעת
אמרתי שזה יהיה הכי מצחיק אם הוא יהיה לא אמרתי שהוא כזה
כן אני יודעת
אמרתי שזה יהיה הכי מצחיק אם הוא יהיה לא אמרתי שהוא כזה
אנונימית
אנחנו יוצאות מעריצות מוזרות רצחח
אממ בנים תתעלמו בבקשה זה לא השעות שלנו
אבל כן פדיקסול כזה חמוד שם בדיס חחחחח
אממ בנים תתעלמו בבקשה זה לא השעות שלנו
אבל כן פדיקסול כזה חמוד שם בדיס חחחחח
שואל השאלה:
חחחחחח לא איזה אני תמיד הזוייה ככה :,)
יש לי קראש על סיגול (טוב עכשיו לא ממש) על פדיקסול על סנאקס ועל גיא אסלנוב
אני רוצה לבכות אוףף אני רוצה את כולם :)
חחחחחח לא איזה אני תמיד הזוייה ככה :,)
יש לי קראש על סיגול (טוב עכשיו לא ממש) על פדיקסול על סנאקס ועל גיא אסלנוב
אני רוצה לבכות אוףף אני רוצה את כולם :)
אנונימית
שואל השאלה:
הכי מצחיק שאני לא אזכה אפילו לאחד :)
הכי מצחיק שאני לא אזכה אפילו לאחד :)
אנונימית
וואי אחותי מצבך קשה ביותר
שואל השאלה:
אני מודעת לזה xd
אני מודעת לזה xd
אנונימית
חחחחחחחחח
באותו הנושא: