5 תשובות
שואל השאלה:
ואנונימית תודה רבה לך את מקסימה!
אני יודעת שרק לעסתי וירקתי אבל זה עדיין מאוד מדאיג אותי
אכן כנראה יש לי הפרעה כלשהי וגם פיתחתי אובססיביות לקלוריות אבל זה בסדר

זה פשוט שהראש שלי לא ינוח עד שאדע בערך כמה קלוריות יכולות להיות בזה
ואם אני לא אדע אני פשוט אעשה אימונים והליכות וריצות עד שאני אגיע לרמה שבה גמרתי לעצמי את כל הכוחות ואני לא מסוגלת לעמוד כבר וזה קרה לי כבר לצערי..
אנונימית
שואל השאלה:
היי,אוקיי תקשיבי
אני מבטיחה לך שאת המשתמשת הכי מדהימה שיצא לי לראות פה!!
אני כל כך מעריכה אותך על הניסיון שלך,על האמפתיה,הנחמדות,הסבלנות,הדאגה!
על הכל!
את כל כך מקסימה,את נשמעת לי בן אדם עם לב רחב ואישיות מדהימה!
תודה לך❤
הייתי שמחה להכיר אותך אבל אני קצת מפחדת כי אני תמיד מגיבה פה תגובות אפילו לבנות אחרות שסובלות מהפרעות אכילה ומעודדת אותן ונותנת להן עצות(להחלמה כמובן כן)
וברגעים של טמטום ויאוש עצמי אני כותבת פה שאלות כאלה שזה ההפך הגמור מזה:(
אבל אם זה לא מפריע לך אשמח שתצאי מאנונימי ואני אכתוב לך
שוב תודה !!!
אנונימית
היי,
אני שומעת כמה את מוטרדת מהקלוריות, נשמע שזה מטריד אותך כל כך עד שאת מרגישה צורך להתיש את עצמך כדי לוודא שלא עלית במשקל... מתארת לעצמי שלצד זה שזה מתיש פיזית, זה בטח גם מתיש מאוד נפשית, כי במקום להתעסק בדברים אחרים זה בטח לא נותן לך מנוחה... יכולה רק לדמיין לעצמי כמה חסרת אונים את מרגישה בכל פעם שיש לך בולמוס, אולי זה מרגיש כאילו אחרי שזה קורה את צריכה להחזיר לעצמך שליטה על המצב...
יקרה, אני רוצה להציע לך להאזין לפודקאסט של סה"ר בנושא הפרעות אכילה, אולי תוכלי למצוא שם מידע שיעזור לך: https://sahar.org.il/eating-disorders/
בנוסף, אם תרצי, אני רוצה להזמין אותך לצ'אט של עמותת סה"ר - סיוע והקשה ברשת. מדובר בצ'אט אנונימי, אישי ונטול שיפוטיות שנפתח כל ערב (לא כולל שישי). בצ'אט נשמח להיות שם בשבילך, לנסות לתמוך, ואולי נוכל לחשוב ביחד איך אפשר להקל עלייך. אני מצרפת בתחתית התגובה את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
נחכה לך,
שלך,
מתנדבת סה"ר.
שואל השאלה:
אממ לא הבנתי את התגובה הראשונה
אנונימית
10,200,383,388,839