7 תשובות
לא היה לי ממש בולמוסים לפני האשפוז, אבל בלי ארוחה שאני לא בסדר איתה השיא שלי הוא אני חושבת 4 חודשים?

מתגעגעת לימים המדהימים האלו.
שואל השאלה:
עוד לא הגיעו הימים המדהימים האלה בשבילי :(
השליטה עצמית שלי היא כמעט אפסית
הכי הרבה זמן שלי זה שבועיים בערך
אולי טיפטיפה יותר
אנונימית
לא היה לי אף פעם
אני כבר לא אבל שלושה שבועות
אוי אל תגידי את המשפט הזה את לא שולטת בשום דבר.
ההפרעות אכילה שולטות בחיים שלך
שנתיים שהייתי שהבראתי
שואל השאלה:
אני מקנאה בך כל כך וגם בתולעת בלי תועלת
איך אתן עושות את זה??
אנונימית