תשובה אחת
לצאת שלוש פעמים בשבוע זו ממש לא הדרך להתנהל עם חובות. נסי לדבר עם אחותך על זה ולהסביר לה את זה. אם זה לא עובד תספרי לאמא שלך.
באותו הנושא: