7 תשובות
היי, אני אושר. מה השם? *לחיצת יד או משהו*
את יותר מדי חושבת על זה
פשוט תלכי אליו, תשאלי מה קורה וברוך הבא, והשיחה תמשיך משם, תהיי הכי טבעית וזה לא יהיה מוזר
שואל השאלה:
כן אבל אחרי שאומרים היי מה קורה מה עוד אפשר לדבר איזה נושאי שיחה אפשר לדבר עליהם
"מה אתה עושה בחיים?"
והשיחה תמשיך לבד לנושאים אחרים
שואל השאלה:
תודהה
שואל השאלה:
אני אנסה את זה
אבל כל הכבוד על האומץ של להכיר את הילד החדש כי הוא באמת צריך את זה :)