9 תשובות
שואל השאלה:
הכל טוב עשיתי את החיסון כבר מזמן
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא בגלל החיסון אני פשוט מאוד בלחץ
אנונימית
את מרגישה יותר טוב?
שואל השאלה:
אני מרגישה קצת יותר טוב פיזית אבל אני עדיין בסטרס
אנונימית
תשבי תעצמי עיניים תנשמי עמוק ותחשבי על החלומות שלך ועל דברים יפים שאת אוהבת
עד כמה שאני יודע גם אם עשית את החיסון מזמן יחסית לא כל אחד מקבל את התופעות לוואי באותו הזמן יש כאלה שהחיסון מגיב לתופעות מאוחר יותר בת דודה שלי קיבלה תופעות לוואי אחרי כמעט חודשיים מהחיסון
אם עשית חיסון קורונה זה אחד התסמינים של התופעות לוואי הייתי ממליץ לך ללכת להיבדק כי זה לא צחוק זה יכול להחמיר מהר מאוד במהלך הלילה מקווה שתהיי בסדר...רפואה שלמה נסיכה!
אנונימי
שתי מים תנשמי ותחכי רבע שעה אם עובר זה התקף חרדה לא עובר תזמיני אמבולנס אם מחמיר פתאום
תשתדלי לנשום עמוק, להחזיק את האוויר בבטן ולשאוף לאט לאט
תשתי קצת מים אולי תאכלי משהו
זה תיכף יעבור ואם את רוצה לדבר אני פה❤