עכשיו חזרתי מהרופא אחרי תור שחיכיתי לו יותר מחצי שנה
הלכתי היום בבוקר לרופאת גדילה בשביל לקבל כדורים שיעזרו לי לגדול (אני מטר 49) והיא אמרה שסיימתי לגדול(אני עולה לכיתה ט) ואפילו למטר 55 אני לא אגיע והיא אמרה שאין טעם שאני אקח כדורים וזה לא יעזור לי ואני ממש מבואסת מזה שאפילו למטר 55 אני לא יגיע ולא באלי להיות עד כדאי כך נמוכה