4 תשובות
כן מה יש להפסיד
שואל השאלה:
לא יודעת הבנתי מההורים שלי ומהרכזת עצמה שדברים רשמיים אסור לעשות בפלאפון או בוואצאפ
תבקשי ביום עיון הקרוב ובהצלחה
עכשיו באלי פסק זמן.