4 תשובות
כן מה יש להפסיד
שואל השאלה:
לא יודעת הבנתי מההורים שלי ומהרכזת עצמה שדברים רשמיים אסור לעשות בפלאפון או בוואצאפ
לא יודעת הבנתי מההורים שלי ומהרכזת עצמה שדברים רשמיים אסור לעשות בפלאפון או בוואצאפ
תבקשי ביום עיון הקרוב ובהצלחה
עכשיו באלי פסק זמן.
באותו הנושא: