7 תשובות
שואל השאלה:
זהו שאני דיי ביישנית ואני לא יודעת איך לפתח שיחה ואיך להתחיל שיחה
זהו שאני דיי ביישנית ואני לא יודעת איך לפתח שיחה ואיך להתחיל שיחה
אנונימית
בהתאם לסיטואציה שאתם נמצאים בה, בכל מצב יש דרך לפתח נושא
אנונימית
פשוט תחייכי אליו או תגידי היי. זה יראה לו שאת כן זוכרת אותו וכן מקבלת את העובדה שאת והוא מכירים אבל את לא תצטרכי לפתח איתו שיחה אחרי זה
כלום?
תדברי איתו כמו כל ילד נורמטיבי בתכלס..
אנונימית
שואל השאלה:
כי מה לא לדבר איתו ?
כי מה לא לדבר איתו ?
אנונימית
למה שתגידי לו מה את אמורה להגיד לו
אנונימית
באותו הנושא: