7 תשובות
מה
כאילו זה לא נחשב עגיל חדש זה נחשב אותו חור
אה כעיקרון עדיף לך להיות איתי עלייך אני יודעת שזה מציק אבל אין מה לעשות צריך לתת לזה עד הסוף להחלים,אוליי תנסי לחאטות?
הסתבכתי
שואל השאלה:
חחח הזהרתי
שואל השאלה:
זה הקטע שאין לי כוח לחטאות אותו ואני תמיד שוכחת וקיצר באמת שאין לי כוח לעגיל הזה
שואל השאלה:
יענו עשיתי את העגיל באף לפני חודשיים או שלוש חודשים אנערף אני יכולה לישון בלעדיו? כי הוא נורא מציק