5 תשובות
שואל השאלה:
לרשום לה בווצאפ התנצלות?
לרשום לה בווצאפ התנצלות?
אנונימית
שואל השאלה:
אל תצמידו את זה למה
אל תצמידו את זה למה
אנונימית
שואל השאלה:
מישהו יוכל לרשום לי מה לכתוב לה?
מישהו יוכל לרשום לי מה לכתוב לה?
אנונימית
תכתבי לה סליחה אם את מצטערת על זה את יכולה לכתוב לה אוליי סליחה על מה שאמרתי היום לא התכוונתי או משהו כזה
אבל גם אם הייתי אומרת את זה לבן אדם מבוגר לא הייתי ככ מרגישה צורך לבקש סליחה כי זה איך שאני מדברת עם אחרים אז למה גם לא איתה אבל אוליי זה רק אני
אבל גם אם הייתי אומרת את זה לבן אדם מבוגר לא הייתי ככ מרגישה צורך לבקש סליחה כי זה איך שאני מדברת עם אחרים אז למה גם לא איתה אבל אוליי זה רק אני
תבקש סליחה פשוט
באותו הנושא: