11 תשובות
אייפון 11, המחיר שלו ירד בטירוף ואפשר למצוא ב2300 שזה דיי זול, טלפון מעולה מבחינת הכל
אנונימית
אייפון 11 או שמונה פלוס או האיקס
xiaomi mi 11
איזה את רוצה?
אייפון, אנדרואיד... או שזה לא משנה לך?
samsung a72
ממש לא, 2300 ל128 גיגה
אנונימית
בסמסונג a51
טלפון טוב, זול, יחסית חדש, איכות ממש סבבה ויש המוןן מקום
בגלל שאת לחוצה על ההוצאה הכספית, זה מוריד לך את האייפון בקלות, כי יהיה לך כל מה שתצטרכי גם במכשירים שעולים לפחות אלף שקל פחות. כמו שהמליצו לדוגמא על הסמסונג גלקסי a51.
יכולה אפילו גלקסי a32 אם התכונות שלו מספיקות לך, והוא בהחלט יכול להספיק.
בעיניי אייפון 11 פחוץ מומלץ אם את רוצה משהו יחסית זול
כי ה2300 שקל שזה גם יקר זה רק ל64 גיגה שזה נגמר בשניות עם כל העידכונים, אז צריך לקנות לפחות 128 גיגה שזה כבר יכול להגיע עם מטען והכל למעל 3000 שקל
אנונימית
^ איפה ראית את זה, אולי זה לא יבואן רשמי
אין מצב אני בדקתי
אנונימית