18 תשובות
^ לי יש את הפוקופון הוא ממש אחלה, ממליצה!!
סמסונג
אנונימית
^זה טלפון מלפני 4 שנים
יוצאים עכשיו חדשים, את תכלי למצוא טלפון שתומך בכל רשתות ה5g בארץ במחיר הזה
ואפילו פחות
שואל השאלה:
יש לי שיאומי רד מי נוט 6 פרו
ואני לא אשקר הוא זוועתי, אני לא יודעת אם זה חוסר מזל או הטלפון עצמו אבל הוא אצלי שנה והוא עובד זוועה
אז אני מעדיפה גלאקסי או משהו אחר
אנונימית
גאלקסי
או שיאומי כלשהם
בחיים אל תקני גלקסי
ותודה על הפרח
שואל השאלה:
למה לא גלקסי?
אנונימית
אני אישית לא סובל את הממשק
ואתה יכול למות לפני שתקבל עדכון
גם היחס עלות - תועלת
שלהם נמוך מאוד
מכשיר כלשהו של שיאומי!
לי יש את הרד מי נוט 8 פרו
והבטחתי לעצמי שעד שלא יענו אותי בשבי אני קונה רק פאלפונים של שיאומי
יש לך pocophone f1 או משהו כזה, שמעתי עליו הרבה שהוא זול וטוב.
כדאי לחכות קצת
טלפון כשר, זול ושימושי
סמסונג a50 זה טלפון מדהים
שואל השאלה:
אני כרגע חושבת על גלקסי a71 או שיאומי נוט 9 פרו
אנונימית
לא נכון, למה?
אנונימי
oneplus nord
אנונימי
^זבל טלפון