38 תשובות
כן
אנונימי
לא.
לא
לא
הוא לא הרג בכוונה תחילה אז לא מה גם שהרגיש סכנה לחיוו - הבא להרגך השכם להורגו. אלאור עזריה גיבור
גם מבחינה לשונית אתה טועה. הוא ירה שלא על מנת להרוג
אנונימי
כן
כן.
אני אתן לך נקודת מבט של חייל קרבי
(יש לי גם חברים שיצא להם לנטרל מחבלים)
אם אתה מדבר מבחינה מוסרית בכלל לא הוא סך הכל "הוציא את הזבל לפח"
הוא מחבל שפגע באנשים והיה סיכון שיפגע עוד בהמשך
מבחינה חוקית גם לא
אני אתן דוגמא
חבר שלי היה בחברון עם המפקד שלו בשמירה שמחבלת רצה עליהם עם נשק והתחילה לרסס לכל עבר
חבר שלי דפק בה שני כדורים לחזה והיא נפלה עדיין נשמה גם היה סיכוי להציל אותה אבל המפקד שלו סיים את העבודה ודפק לה 5 כדורים לראש
כי יש מה שנקרא וידוי הריגה
אתה מוודא שהאיום נוטרל עד הסוף כמו שאלאור עשה והמפקד לא נכנס לכלא ההפך הוא קיבל תעודת הוכרה מהצבא מהיישוב היהודי בחברון(קריית ארבע)
מבחינה טכנית כן כי הגדרה של רוצח זה מי שהרג בכוונה לא בטעות
הסיבה היחידה שהוא נכנס לכלא זה כי היה לחץ מהתקשורת ומשמאלנים
(יש לי גם חברים שיצא להם לנטרל מחבלים)
אם אתה מדבר מבחינה מוסרית בכלל לא הוא סך הכל "הוציא את הזבל לפח"
הוא מחבל שפגע באנשים והיה סיכון שיפגע עוד בהמשך
מבחינה חוקית גם לא
אני אתן דוגמא
חבר שלי היה בחברון עם המפקד שלו בשמירה שמחבלת רצה עליהם עם נשק והתחילה לרסס לכל עבר
חבר שלי דפק בה שני כדורים לחזה והיא נפלה עדיין נשמה גם היה סיכוי להציל אותה אבל המפקד שלו סיים את העבודה ודפק לה 5 כדורים לראש
כי יש מה שנקרא וידוי הריגה
אתה מוודא שהאיום נוטרל עד הסוף כמו שאלאור עשה והמפקד לא נכנס לכלא ההפך הוא קיבל תעודת הוכרה מהצבא מהיישוב היהודי בחברון(קריית ארבע)
מבחינה טכנית כן כי הגדרה של רוצח זה מי שהרג בכוונה לא בטעות
הסיבה היחידה שהוא נכנס לכלא זה כי היה לחץ מהתקשורת ומשמאלנים
לאא ממש לאא!
זה פשע להגיד שכן
זה פשע להגיד שכן
לא
כן, הוא ירה במחבל מנוטרל. זה לא משנה אם הוא מחבל, הוא ירה בבן אדם מנוטרל כי הוא ראה אותו "זז"
לא
ממש לא
כן
הוא לא היה צריך לירות במחבל כשכבר היה מנוטרל וגם אם זה לא היה מחבל אסור לו היה לירות
זה רצח לכל דבר!
הוא לקח פה חיים של בן אדם שלא יחזור יותר
ואולי המחבל היה משתנה בכלא ונהיה בן אדם טוב יותר? מאיפה לכם לדעת?
הוא לא היה צריך לירות במחבל כשכבר היה מנוטרל וגם אם זה לא היה מחבל אסור לו היה לירות
זה רצח לכל דבר!
הוא לקח פה חיים של בן אדם שלא יחזור יותר
ואולי המחבל היה משתנה בכלא ונהיה בן אדם טוב יותר? מאיפה לכם לדעת?
אנונימית
מי זה?
באיזו הגדרה הוא לא רוצח?
הבחור ירה במחבל מנוטרל מטווח אפס ללא שום איום וסכנה לחייו.
לכנותו "גיבור" זו בורות במקרה הטוב.
הבחור ירה במחבל מנוטרל מטווח אפס ללא שום איום וסכנה לחייו.
לכנותו "גיבור" זו בורות במקרה הטוב.
ממש לא
ממש לא
הוא גיבור. הרגיש בסכנה ופעל לפי התחושת מוות שלו,שכמובן מזל שנגמר כך ולא הפוך.
הוא גיבור. הרגיש בסכנה ופעל לפי התחושת מוות שלו,שכמובן מזל שנגמר כך ולא הפוך.
אנונימית
היכ לו סיבה לירות את הכדור עובדה שמדא שהיו שם עוד לא הגישו לו עזרה ראשונה חי חששו שיש לו חגורת נפץ
כן.
אנונימית
הוא נחשב מלך
אנונימי
כן, הוא חד משמעית רוצח.
אנונימית
אנונימית את בושה
מה הוא עשה?מי זה?
אנונימית
לא כל כך אבל גם לא לעשות ממנו גיבור. כמה כבר מוח או יכולת צריך בשביל לעשות את זה.
נשמות מי שהרג נחשב רוצח אני בעדו והוא הכי צודק בעולם אבל זה לא קשור
הוא גיבור
לא
הוא נחשב סתום
באמת סתם הרס לעצמו וגרם לכל החיילים לפחד לירות
גם המחבל שכב על הרצפה כמעט מת , חבל:(
הוא נחשב סתום
באמת סתם הרס לעצמו וגרם לכל החיילים לפחד לירות
גם המחבל שכב על הרצפה כמעט מת , חבל:(
לא רוצח, מחבל צריך למות. זה שפה במדינת ישראל הכל מעוות ומכניסים מחבל לכלא ושנייה אחכ הוא משתחרר באיזה הסכם כלשהו, זה כבר עניין אחר. אני מצדיע לו, כל הכבוד שהוא הרג אותו.
בושה מה שהולך פה!
אז מה שאתם בעצם אומרים פה, זה שאלאור עזריה שניסה להגן על עצמו וחברים שלו מפני מחבל הוא רוצח(והמטרה של המחבל היא הייתה לבוא ולעשות פיגוע. הוא הרוצח. לא אלאור עזריה)
זה למה בגלל אנשים כאלו יש לנו עכשיו חייל שנאבק על חייו, וחיילים אחרים שלא יכולים לירות על מחבלים.
שתיהיה לנו שבת שלום לכולם(:
אז מה שאתם בעצם אומרים פה, זה שאלאור עזריה שניסה להגן על עצמו וחברים שלו מפני מחבל הוא רוצח(והמטרה של המחבל היא הייתה לבוא ולעשות פיגוע. הוא הרוצח. לא אלאור עזריה)
זה למה בגלל אנשים כאלו יש לנו עכשיו חייל שנאבק על חייו, וחיילים אחרים שלא יכולים לירות על מחבלים.
שתיהיה לנו שבת שלום לכולם(:
מי זה??
אנונימית
עזבו חוק
לפי התורה: "הבא להורגך השכם להורגו"
אם באמת המדינה הייתה הולכת לפי חוקי התורה תאמין לי שהכל היה טוב יותר,
לפי התורה: "הבא להורגך השכם להורגו"
אם באמת המדינה הייתה הולכת לפי חוקי התורה תאמין לי שהכל היה טוב יותר,
גם גלעד שליט , אלא איזה גיבור סתם מטומטם
בגללו עד היום החיילים קופאים בטנקים כי מאז החטיפה שלו לא רוצים שיהיה חימום
בגללו עד היום החיילים קופאים בטנקים כי מאז החטיפה שלו לא רוצים שיהיה חימום
כל אלה שאומרים שהוא נחשב רוצח אתם יכולים לעבור לגור בעזה אפסים
טוב אני לא מכירה את הסיפור אבל לפי מה שהבנתי פה בתשובות, לא הוא לא רוצח.
כמו שאמרו מעלי, הבא להורגך השכם להורגו
כמו שאמרו מעלי, הבא להורגך השכם להורגו
לא יודעת איך זה מבחינה טכנית, לדעתי הוא לא.
ממש לא
באותו הנושא: