12 תשובות
גיבור
גיבור
.
אנונימי
זה זה שהרג מחבל?
אנונימית
כן
גיבור
אני לא אגיד שהוא גיבור אבל אני גם לא אגיד שהוא רוצח מהסיבה הפשוטה שאני לא יודע מה באמת קרה שם אני רואה מהזווית שהוא ראה אבל רוצח הוא ממש לא כי בסופו של דבר זה היה מחבל
לא גיבור ולא רוצח
אני חושב שמה שהוא עשה נבע מתוך לחץ אבל עובר על חוקי צה"ל
ואני נגד הפעולה הזאת שהוא ביצע.. בלי משפט אסור להרוג, גם אם זה מחבל
אני חושב שמה שהוא עשה נבע מתוך לחץ אבל עובר על חוקי צה"ל
ואני נגד הפעולה הזאת שהוא ביצע.. בלי משפט אסור להרוג, גם אם זה מחבל
לא יודעת אם גיבור אבל רוצח הוא לא.
השתיים מעליי תקראו בגוגל ותראו שמחבל בא בכוונה לרצוח אותם ומה אתם מצפים שהוא יעשה? אתן לו?
מחבלים באים במטרה אחת שהיא להרוג,למה הם צריכים לחיות? למה אסור לעשות להם כלום?
השתיים מעליי תקראו בגוגל ותראו שמחבל בא בכוונה לרצוח אותם ומה אתם מצפים שהוא יעשה? אתן לו?
מחבלים באים במטרה אחת שהיא להרוג,למה הם צריכים לחיות? למה אסור לעשות להם כלום?
אנונימית
גיבור, הוא חייל שמבצע תפקידו.
גם אם איכשהו תסבירו ששם הוא טעה - גיבור זה כבר מהרגע שהתגייס. והוא לא טעה, כי את השפלות האנושית שהוא הרג יכלו לשחרר בימינו כדי שינסה לנרוג עוד אנשים.
גם אם איכשהו תסבירו ששם הוא טעה - גיבור זה כבר מהרגע שהתגייס. והוא לא טעה, כי את השפלות האנושית שהוא הרג יכלו לשחרר בימינו כדי שינסה לנרוג עוד אנשים.
הוא לא רצח בהגדרה של רצח ממש, אבל הוא כן הרג מישהו ללא פקודה וללא רשות, וזה יכל להיות עם כל מיני מקרים, גם עם זה מישהו עם סכין שבא לדקור
בכל זאת לא רוצחים לפני משפט, ומה שהוא עשה היה מעבר לחוק ודרש עונש
באותו הנושא: