20 תשובות
כן
כן
הגדול מאוד.
הקטנה לא סובל
הקטנה לא סובל
לא, אפילו מתעבת.
אנונימית
חלק
מאוד
לא, מתעב.
תלוי כמה כסף אני צריך
כן ברור
את אחי הקטן מאוד. אחי הגדול אני גם אוהבת פשוט הוא אף פעם לא מדבר איתי אז אין ביננו ככ קשר.
אח שלי לא מדבר איתי בכלל והוא מקלל אותי בכל הזדמנות שהוא יכול והוא מרכל עליי עם חברים שלו אז כן.
אנונימית
ברור אבל היא מעצבנת
בכלל לא..
כן, אבל רבה עם אחותי מלא אז קשה לי לרשום שאני אוהבת אותה כרגע.
כן
לעיתים רחוקות