4 תשובות
אומרים שהוא התעלל באקסית שלו וגם האקסית שלו העלתה פוסט לטוויטר ורוב הקאסט של המאה עשה לה לייק (לא זוכרת בדיוק מי מהקאסט אבל השחקן של לינקולן ועוד כמה ) וגם הקאסט בכלל לא עוקב אחריי בוב באינסטגרם ורק אלייזה עוקבת אחריו ובכל מקרה אף פעם לא נדע באמץ מה קרה שם אבל תמיד עדיף להיות בצד של מי שנפגע בכל מקרה אני שונאת גם את בלאמי
אנונימית
אוחח הוא כזה בונבוןן
איך אפשר לכעוס עליוו
היה איזה סיפור ארוך עם האקסית שלו אומרים שהיא קנתה להם בית והוא בסוף לקח לה את הבית וגר בו עם אלייזה וגם בגד בה עם אלייזה
לא יודעת ולא משנה לי כי אלייזה ובוב הכי חמודים שיש ביחד
כי היה איזה סיפור עם האקסית שלו
אומרים שהיא אמרה שהיא ביסקסואל אז הוא כעס עליה ובגד בה עם אלייזה
אבל לא בטוח שזה נכון
בכללי בוב מורלי ממש חמוד אין סיבה לשנוא אותו