11 תשובות
וואו סדרה מדהימה, אין כמוה, אחת מה5 אהובות עליי חד משמעית, דמות אהובה לא אחרת מבלאמי אהובנו היקר
האמת בלאמי לא הטעם שלי אבל האופי המדהים שלו הפך אותו לטעם שלי בדיוק
האמת בלאמי לא הטעם שלי אבל האופי המדהים שלו הפך אותו לטעם שלי בדיוק
שואל השאלה:
לגמריי מבאס ממש :( למה צריך להרוג ככה דמויות של עונות שלמות..:(
לגמריי מבאס ממש :( למה צריך להרוג ככה דמויות של עונות שלמות..:(
זה ממש טוב עד עונה 3
סדרה מושלמת, היו כמה דברים שהייתי משנה (אהמ מוות אהמ) אבל אין כמו המאה וזו אחת הסדרות הטובות ביותר
היה לי חלום מטורף על בלאמי לפני יומיים וכשאני חולמת על מישהו, אהבתי אליו הופכת לעל טבעית
חוץ מזה שאנחנו נשואים כבר כמעט שנתיים, הקשר ביננו התחזק ואנחנו שוקלים להביא ילדים!
רק היום החזרתי את אחד המשפטים שלו לביו כאן כדי להוכיח את אהבתי
אגב בואו לא נשכח את מרפי כפרה עליו, מרפי לשלטון!
היה לי חלום מטורף על בלאמי לפני יומיים וכשאני חולמת על מישהו, אהבתי אליו הופכת לעל טבעית
חוץ מזה שאנחנו נשואים כבר כמעט שנתיים, הקשר ביננו התחזק ואנחנו שוקלים להביא ילדים!
רק היום החזרתי את אחד המשפטים שלו לביו כאן כדי להוכיח את אהבתי
אגב בואו לא נשכח את מרפי כפרה עליו, מרפי לשלטון!
אהבתי את הסדרה מאוד
ודמות אהובה רייבן
ובלאמי היה בהחלט חתיך אבל הרסו אותו
ודמות אהובה רייבן
ובלאמי היה בהחלט חתיך אבל הרסו אותו
סדרה אחת הטובות שראיתי
הדמות האהובה היא רייבן
בהחלט בלאמי הטעם שלי אבל שו חתיך יותר
הדמות האהובה היא רייבן
בהחלט בלאמי הטעם שלי אבל שו חתיך יותר
בלאמי הדמות האהובה עליי הוא כזה מושלם ומהמם וואיי
וסיימתי את הסדרה בשלושה שבועות והיא הפכה להיות האהובה עליי
וסיימתי את הסדרה בשלושה שבועות והיא הפכה להיות האהובה עליי
^^ וואו שו חתיך בטירוף ומהמם חבל שהוא רק בעונה אחת:((((
הסדרה האהובה עליי והדמויות הכי טובות הן כנראה רייבן וג'ון. הדמויות האלה מאוד השתנו מתחילת הסדרה ומאוד התחברתי לצרכים ולרצונות שלהן.
בלאמי אהוב ליבי תתחתן איתי
סדרה אחת האהובות עליי (עד סוף עונה 5 אחרי זה זה נהרס)
סדרה אחת האהובות עליי (עד סוף עונה 5 אחרי זה זה נהרס)
סדרה מדהימה ואין כמוה, בלאמי ומרפי, וכן. פשוט בלאמי אלוהיייי