6 תשובות
זה אוקטביה.. היא צודקת..
כן אוקטביה
שואל השאלה:
אני בשוק זה לא אוקטיביה אמאלה
אנונימי
חחח אולי חשבת בגלל האנגלית שלהם
מה הבעיה באנגלית שלהם חחח
תמיד אומרים וגם כתוב בכתוביות..
o c t e v i a
אוקטביה