5 תשובות
שים גשר
מתנדנד על אמת? אולי אתה סתם אוכל תסביך, לך למראה תנדנד את השן ממש בקטנה בלי לחץ מוגבר ו תראה אם היא זזה מעט, שן אמורה לזוז כשיש לחץ אבל זה רק החלק התחתון של השן וממש מעט. במידה וזה יותר מדי לך לרופא שיניים.
שואל השאלה:
היא לא זזה כשאני מזיז אותה, מה זה בדיוק אומר אז?
היא לא זזה כשאני מזיז אותה, מה זה בדיוק אומר אז?
אנונימי
נו זה סבבה זה פשוט תסביך שאכלת.
גם לי זה ככה ו לכל אחד זה ככה, מה שאתה מרגיש זה לא השן זה הלשון שעוברת על השן.
פשוט יש חיכוך וזה מה שאתה מרגיש.
כמו שאמרתי ברגע שאתה מנדנד את השן עם הלשון אתה תרגיש תזוזה ו תיכנס ללחץ זה סה"כ חיכוך שנוצר בין הלשון לשן.
לך למראה תנדנד מעט אפילו עם היד אתה תראה שפתאום השן לא זזה בכלל אלא אם כן אתה מפעיל לחץ חזק.
גם לי זה ככה ו לכל אחד זה ככה, מה שאתה מרגיש זה לא השן זה הלשון שעוברת על השן.
פשוט יש חיכוך וזה מה שאתה מרגיש.
כמו שאמרתי ברגע שאתה מנדנד את השן עם הלשון אתה תרגיש תזוזה ו תיכנס ללחץ זה סה"כ חיכוך שנוצר בין הלשון לשן.
לך למראה תנדנד מעט אפילו עם היד אתה תראה שפתאום השן לא זזה בכלל אלא אם כן אתה מפעיל לחץ חזק.
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה! לילה טוב
אוקיי תודה רבה! לילה טוב
אנונימי
באותו הנושא: