9 תשובות
כן קרע לי תמשיך לצחצח למרות הכאב
קרה*
שואל השאלה:
זה לא כואב, הלכת לשיננית? או משהו?
אנונימית
יש לי אבל אני משתדלת לצחצח את השיניים בלילה ובבוקר עד שזה יעבור
אנונימית
כרגע לא צריך ללכת כי היא תגיד לך אותו הדבר עם זה יחמיר מאוד מומלץ ללכת
שואל השאלה:
אתה הלכת?
אנונימית
אני לא הלכתי
שואל השאלה:
וזה נפתר?
אנונימית
שואל השאלה:
שצחצחת?
אנונימית
באותו הנושא: