2 תשובות
מכירה את ההרגשה
מה שצריך לעשות בשביל להפסיק אותה זה ללכת לרופא שיניים
מה שצריך לעשות בשביל להפסיק אותה זה ללכת לרופא שיניים
שואל השאלה:
כן אני מבין ובתכלס צריך לעשות גשר... אבל עד אז שזה שנה וחצי עד שמסתדר אין לי מה לעשות?
כן אני מבין ובתכלס צריך לעשות גשר... אבל עד אז שזה שנה וחצי עד שמסתדר אין לי מה לעשות?
אנונימי
באותו הנושא: