2 תשובות
מכירה את ההרגשה
מה שצריך לעשות בשביל להפסיק אותה זה ללכת לרופא שיניים
שואל השאלה:
כן אני מבין ובתכלס צריך לעשות גשר... אבל עד אז שזה שנה וחצי עד שמסתדר אין לי מה לעשות?
אנונימי