7 תשובות
מאנסקין.
שואל השאלה:
באופן אישי אני מעדיף את זה של madcon
madcon חד משמעית
מנחם בגין
וואו חשבתי שזה של מונסקין. חידשת לי.
ועכשיו אני רואה שזה גם בכלל לא של מאדקון, אלא של הרכב משנות השישים. מגניב. תודה!
את שניהם.
זה בעיקר תלוי במצב הרוח שלי