9 תשובות
שואל השאלה:
איזה יופי שאנשים שפויים פה
איזה יופי שאנשים שפויים פה
אנונימי
mancon
madcon
מי שאומר אחרת פשוט ליצן
מי שאומר אחרת פשוט ליצן
אנונימי
madcon.
האמת שmaneskin זה אחלה להקה טוב שהם זכו באורוויזיון ולא עדן אלנה כי אז זו הייתה בדיחה
תרשה לי לתקן אותך: הביצוע המקורי הוא של frankie valie & the four seasons
אני אישית מעדיף את של madcon
אני אישית מעדיף את של madcon
המקורי ברור
אוהבת את שניהם, יותר את של maneskin אבל.
madcon