5 תשובות
זה לא שלהם, רק מתלהבים ממנו יותר בגלל שהסולן חתיך חח
שואל השאלה:
אני אוהבת תקאבר תאמת,הקטע הוא שפתאום אני שומעת אנשים אומרים השיר בגין של מניסקין,או קריוקי ורשום שזה כאילו שיר שלהם וזה
חשבתי אולי אני באמצ הסתומה
אנונימית
זה קאבר פשוט לא הרבה יודעים את זה
זה לא שלהם, ומה שאמרתם זה פשוט טעם במוזיקה.
זה לא שלהם ולא מבינה מה ההתלהבות המקורי הרבה יותר יפה בעיניי