9 תשובות
כן ( אני אנמית גם )
אבל אל תדאגי זה מסתדר,אני לא קיבלתי חודש ואז כן ויש לי חברה שגם אנמית ואמרה שמאז המחזור שלה הרבה יותר סדיר
כן, כי מחסור בברזל נגרם כחלק מהמחזור בין היתר
שואל השאלה:
מה זאת אומרת כחלק מהמחזור?^^^
אנונימית
כן
בנות נוטות להיות אנמיות בין היתר בגלל שיש להן מחזור והן מאבדות דם בצורה סדירה. זה פשוט חלק מהגורמים לאנמיה
שואל השאלה:
אחלה תודה
כאילו לא אחלה חחח אבל תודה על ההסבר
אנונימית