7 תשובות
הגיוני, כנראה זה לא נוח לה להראות אהבה ומגע מול אנשים
אנונימי
חצי קלאץ. בזוגיות היא אמורה לרצות את הקרבה ולא לגיטימי שתהיה תמיד רחוקה ממך (בעיקר אם יש אנשים) אבל בגלל שבבריכה זה לבוש מינימלי ואתם בזוגיות חדשה יכול להיות הגיוני שהיא צריכה עוד זמן להיפתח ולהרגיש נוח עם הפיזיות
לגיטימי שהיא מהססת, זו עדיין ההתחלה. לי לקח המון זמן להרגיש בנוח עם דברים כאלו
לדעתי המפתח העיקרי להצלחה בזוגיות זה כנות וישירות. תשאל אותה (בצורה עדינה ומכבדת, לא בהטחות) למה היא התנהגה ככה כשהייתם שם, ותסביר לה איך זה גורם לך להרגיש. תנהלו שיחה על זה. אין טעם לחפש הגיון מבחינת מה שמקובל חברתית או 'אמור' להיות. הרי המצב הנתון הוא שהיא התנהגה ככה, צריך להבין למה ואיך ממשיכים מכאן - אולי אפשר לשנות את זה, אולי הסיבה שלה תרגיע אותך מהחששות, אולי כשתדברו על זה תלמדו יותר אחד על השניה וזה אפילו יעמיק את הקשר עוד יותר.
שואל השאלה:
יש לציין שהיא אמרה שזה היה ככה גם עם הבן זוג הקודם(היו 5 שנים..המון זמן)
ככה שזה לא משהו שהשתנה/ישתנה
אנונימי
אז זה האופי שלה, אין מה לעשות, תשמרו את האינטימיות שלכם לרגעים שאתם לבד
אנונימי
יכול להיות שהיא ביישנית מטבעה או שמרנית וכל גילויי החיבה בפומבי מביכים אותה