יש לי בן זוג הכרנו לפני חודש , היה בנינו כימיה מעולה , היה לנו הרבה על מה לדבר , ישנתי אצלו כמה פעמים במשך 2 3 ימים וכל פעם , אחרי יומיים שלוש הוא היה ישר מתחיל לדבר על מתי את חוזרת לבית , כאילו ממש היה מנסה להבהיר לי שהוא לא רוצה שאשאר שנמאס לו , וזה כל פעם קורה , אני כבר לא יודעת מה לעשות כי הוא כן מראה אהבה ואכפתיות ודאגה וגורם לי להרגיש הכי טוב בעולם אז מה הסיבה שירצה אותי רחוקה ממנו במיוחד שאין שגרה ואין מה לעשות לא עבודה לא כלום , מיואשת , ניסיתי לדבר איתו על זה הוא כל פעם מתרץ , פעם ספייס פעם יש לו דברים לעשות . ומרוב שהערתי לו על זה והסברתי לו שמפריע לי קשר מרחוק , כבר לא נעים לי לדבר על זה , כי אני לא רוצה דברים בכוח , אבל אני לא מבינה איך בן אדם אוהב ורוצה את אותו האדם שהוא אוהב רחוק כל-כך שגם ככה משעמם לו כל היום ?
אולי הוא אוהב קצת ספייס כי בכל זאת להשאר אצלו כל הזמן במשך איזה 3 ימים זה מלא זמן אתם צריכים קצת לפעמים טיפה מרחק להתגעגע תשאלי אותו למה הוא ככה ואם זה מסיבה אחרת..אז תבררי