12 תשובות
אמון לוקח זמן
זה סבבה
בדרך כלל זה לוקח חודש וחצי כזה
לוקח אותך להורים או לבית שלו?
זה בסדר גמור גם אם זה קורה תוך שבוע
שואל השאלה:
כן לבית שלו מזמין אותי אליו פשוט
כן לבית שלו מזמין אותי אליו פשוט
אנונימית
תלכי מקסימום תזדיינו
אנונימית
שואל השאלה:
לא אנחנו לא
לא אנחנו לא
אנונימית
למה את שוללת?
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני בת 16 וחצי חיים שלי, אני הייתי מחכה עם זה
כי אני בת 16 וחצי חיים שלי, אני הייתי מחכה עם זה
אנונימית
חיים שלי הוא מזמין אותך כי הוא רוצה להזדיין איתך ממליצה לך לדבר איתו על זה מראש
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא הזמין אותי עדיין רק שאלתי מה אתם חושבים על זה
ולא כולם ככה, כנראה את נפלת על גברים כאלו
הוא לא הזמין אותי עדיין רק שאלתי מה אתם חושבים על זה
ולא כולם ככה, כנראה את נפלת על גברים כאלו
אנונימית
באותו הנושא: