9 תשובות
כי לא כולם עשו, רמת ההגנה של החיסון פוחתת עם הזמן, מוטציות חדשות וקטלניות יותר.
אנשים מייבאים מחול כל מיני זנים שהחיסון פחות עמיד בפניהם וזה מתפשט
שואל השאלה:
נראלי אז כל שנה חיסון חדש
נראלי אז כל שנה חיסון חדש
אנונימי
החיסון בקושי עובד.
רב המחוסנים הם אלה שנדבקים עכשיו, גם כאלה עם 2 או 3 מנות חיסון
רב המחוסנים הם אלה שנדבקים עכשיו, גם כאלה עם 2 או 3 מנות חיסון
חיסון בכללי אמור למנוע מהדבקות והדבקה, ובחיסון הזה של הקורונה גם נדבקים וגם מדביקים אז אם תתחסנו זה לא ממש ישנה משהו חוץ מלהרוס לכם את הגוף עם החומרים שמזריקים לכם
כן, כנראה שנצטרך לעשות בוסטר פעם בחצי שנה או פחות.
שואל השאלה:
אמרו גם שסגרו את שדה התעופה של ישראל ושאי אפשר להיכנס זה נכון?
ועוד מצליחים להביא זנים חדשים של קורונה
אמרו גם שסגרו את שדה התעופה של ישראל ושאי אפשר להיכנס זה נכון?
ועוד מצליחים להביא זנים חדשים של קורונה
אנונימי
החיסון לא מונע ב100 אחוז הידבקות ככה שאתה יכול להידבק ולהדביק אחרים, אולי זה רק יקל לך קצת על סימפטומים.. פלוס עכשיו יש מוטציות חדשות של הקורונה שהן הרבה יותר חזקות ומתפשטות מהר ככה שתכלס החיסון לא יהיה יעיל בדיוק וכל פעם צריך לחדשו
^^כן סגרו כי התחילו להפשט זנים אחרים חדשים
באותו הנושא: