5 תשובות
לדעתי כן. תמיד הקורונה יכולה לחזור ועדיף שעדיין כמה שיותר התחסנו כדי שנמנע מזה להתחפש שוב ולייצר עוד מוטציות. גם יש כאלו שחוזרים מחול וזה ובחול במצב פחות טוב מכאן.
כן.
למה לך לעשות? מבטלים את התו הירוק
אנונימית