10 תשובות
תלך לשיעורי תורה
היי, בכללי אמונה לא יכולה להתבסס רק על מתי טוב לנו רק כשהכל בסדר הוא קיים אבל כשלא אז הוא לא? זה לא עובד ככה.
לדעתי אתה צריך לעשות בירור על עצמך אתה צריך לבחור והבחירה לא יכולה לבוא כי כופים עליך את זה, זה גם לא אומר שאתה צריך לוותר על הדת אבל אתה יכול לחפש סרטונים ביוטיוב לשאול רבנים וכו' אבל עליך לפעול כדי שהמצב ישתנה
הוא קיים
המשפחה שלי דתיה ואחות שלי כבר לא מאמינה וגם לא שומרת כשרות ושבת אז היא דיברה איתי על זה ועכשיו ה סוד וכשהיא תרגיש יותר בנוח היא תספר להורים...

תספרי לאח/ות שלך במשפחה שאת סומכת אליו/ה וכשתרגישי יותר בטוחה תספרי להורים.
אנונימי
אם אתה רוצה להתחזק תראה/תלך לשיעורי תורה שקשור להתחזקות.
תבקש מבורא עולם שיעזור לך בהתחזקות ותשאיר את זה לו.
תפסיק להאמין, אין אלוהים
אנונימי
"אלוקים לא עוזר למי שלא עוזר לעצמו"
אבל, הוא איתנו והוא עוזר לנו מאוד !! אני לא רוצה לעלות על דעתי מה היה המצב כרגע אם הוא לא היה איתנו.
תחשוב, אשכרה סוף סוף אחרי 2000 שנות גלות חזרנו, והקמנו מדינה לתפארת(מה שמדינות שהוקמו הרבה לפנינו לא הצליחו לעשות) , הזוי!
אל תשכח שרק לפני 70 ומשהו שנה 6 מיליון יהודים נרצחו בשואה לא עלינו, ואם הם או לפחות חלקם בכל זאת לא איבדו את האמונה בה' והחזון להקים מדינה, אז מי אנחנו ?
נכון, החיים לא תמיד תותים ויש נסיונות שבאים לחזק אותנו, גם אם זה נראה רע, הכל לטובה.
מה היה טוב כאן אם הכל היה דבש ? החיים היו ככ משעממים.
בע"ה יבנה בית המקדש ויגיע המשיח.
עוד דבר תסתכל על כל הניסים שקורים. לאנשים פרטיים, ולציבור כולו. שום דבר באמת לא מובן מאליו, קמת בבוקר? כבר בונוס, ואל תשכח להגיד תודה לזה שדאג לזה :)
אשמח להמשיך לדון
אנונימית
חוץ מזה, שמשבר באמונה זה דבר טבעי לגמרי ! אמונה זה דבר דינמי אין אף אדם שתמיד האמין באלוקים באמונה שלמה, אז באמת שהכל בסדר ולפעמים בשביל להתקרב צריך להתרחק :)
אנונימית
הוא הביא את זה. תמיד יש סיבה
אתה לא מבין שבלי ה' לא היינו פשוט קיימים?
באותו הנושא: