4 תשובות
גם אני ככה, מפלרטטת עם כולם ולא רוצה אף אחד. זה בסדר. נראלי.
בכל מקרה אם את רוצה זוגיות רצינית תלחמי על זה ותתחילי עם אנשים שמוצאים חן בעינייך
בבקשה תלמדי אותי מאסטר
כי אנשים לא לוקחים ברצינות אותך בגלל שהם חושבים שאת עושה את זה לעוד הרבה.. אם יש מישהו שמוצא חן בעיניך תראי לו את זה ואם הוא בעניין אז תתני מאמץ בוא מאשר לפרטט עם עוד כמה המשך יום מדהים:)
כנל בייב
אנונימי