12 תשובות
מה רע
זה בסדר
סוגשל
כאילו יש לזה יתרונות ויש לזה חסרונות
כאילו יש לזה יתרונות ויש לזה חסרונות
לא ולמי שיש בעיה עם זה שימי עליו ז* ן
ממש לא
לא
זה רע אם את גורמת לאנשים לחשוב שאת רוצה אותם ובעצם את לא.. זה יכול מאוד להעליב אנשים מסוימים.
ממש לא אחותי גם אני ככה
שואל השאלה:
חס וחלילה..
אני ממש לא מפלרטטת עם כל אחר ובטח שלא עם בנים שיש להם מישהי
אני מתכוונת נגיד עם ידידם שלי
או מישהן שאני איתו בקטע..
חס וחלילה..
אני ממש לא מפלרטטת עם כל אחר ובטח שלא עם בנים שיש להם מישהי
אני מתכוונת נגיד עם ידידם שלי
או מישהן שאני איתו בקטע..
אנונימית
כן זה בסדר.
זה לא אומר עלייך שאת אדם רע וכו'.. אבל זה כן יכול לפגוע בך, אנשים לא לוקחים באופן זוגי אנשים שמפלרטטים הרבה אלא יותר כמשהו חד פעמי- סטוץ. בנוסף, כשאת מפלרטטת הרבה זה נהיה לאט לאט חלק מהאופי שלך כל הזמן לפלרטט. ואת צריכה לנסות להקטין את הכמות של זה כדי שבזמן שתהיה בזוגיות ,זה לא יחסר לך בתשומת לב מהרבה בנים ויתן לך חלילה קודי להסתפק במישהו אחד למשך הרבה זמן. לכן, פלירטוט יתר לא הופך אותך לרעה וכו'.. אבל בסוף זה יכול לפגוע רק בך.
אנונימית
באותו הנושא: